استیتمنت 2 هفته اخیر منتهی به ۱۸/۲/۸۹

استیتمنت 2 هفته اخیر که البته دیگه دوستان زدن تو کار فول مارجین که یکیشون بعد از بیرون کشیدن سود خوبی (324 $) کال شدند و دوست دیگمون هم در شرف کال مارجین هستند و تنها 1 حساب همچنان با اکسپرتها کار میکند

St07

 

پ.ن : تا رسیدن به نتیجه مطلوب و بررسی اکسپرتها دیگه استیتمنت نمیگذارم

دریافت از fxstart

چون دوستان تو وبلاگ اصلی گفته بودن که آیا اصلا من از fxstart دریافت داشته ام یا نه برای همین چند تا از دریافتهام ر. از یکی از حسابهام رو براتون میزارم  

حتما به تاریخ ها توجه کنید  

  

 

 

بابا این سرور picofile هم که همیشه مشکل داره  

فایل سرور بروکرهای مختلف Config

من تمام فایلهای سروری رو که تو متاتریدرم بود تو یک فایل زیپ کردم که تقدیم میشه البته لیست بروکرها رو هم براتون مینویسم امیدوارم بکمک شما بروکرهایی هم که تو این لیست نیستند رو اضافه کنیم بروکرها : Fibo Group - Fxpro - Alpari - CrownForex - Fxstart - FXDD - ForexHunt - FXInvest - FXOpen InterbankFX - iPForex - InstaForex - MIG - MWBrokers - PFK - Prime4x - RBCForex - RealTrade - Rinkost - UWC  

 

Config

با نام خدا نوشتن در این وبلاگ رو آغاز میکنم

آقا این هفته اصلا خوب نبود باید شدیدا بررسی کنم و علت رو پیدا کنم

 

St06

 

 

پ.ن: هیچی بالاتر و بهتر از راستگویی نیست

بقولی « یا چنان نماى که هستى، یا چنان باش که مى نمایى »